SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine so v lasti podjetja LOVELIO, spletna trgovina, Miha Horvat, s.p., spletna trgovina in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine info@aroniana.com, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z uporabo spletne trgovine www.aroniana.com se strinjate z vsemi spodaj navedenimi prodajnimi pogoji.
- Podatki o podjetju in ustanovitev podjetja
Ime podjetja: LOVELIO, spletna trgovina, Miha Horvat, s.p.
Sedež podjetja: Smrjene 75 F, 1291 Škofljica
Spletna stran: www. aroniana.com
E-mail naslov: info@aroniana.com
Davčna številka: 22197427
Matična številka: 9465642000
Zavezanec za DDV: DDV ni obračunan v skladu s 1.odstavkom 94. člena ZDDV-1.
Transakcijski račun: SI56 0317 1100 1737 446 (odprt 7. 9. 2023, SKB banka, LOVELIO, spletna trgovina, Miha Horvat S.P.)
1/2 Podatki o ustanovitvi
Vpis v poslovni register Slovenije – AJPES: 316-12-02913-2023/2, 1.9.2023
(povzetek zakonodaje)
S spletno trgovino www.aroniana.com
(v nadaljevanju “spletna trgovina”) upravlja podjetje LOVELIO, spletna trgovina, Miha Horvat, s.p., SPLETNA TRGOVINA (v nadaljevanju »ponudnik«).
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
f) seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake.
- Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga
2/1 Postopek nakupa
Kupec izbere artikel, ki ga želi kupiti in ga doda v košarico. V košarico lahko kupec da neomejeno številko artiklov.
Ob zaključku nakupa mora kupec vpisati svoje podatke (ime in priimek, naslov, telefonsko številko in elektronski naslov). Vsi podatki so obvezni in so shranjeni na varnem mestu.
Nato ima možnost še enkrat pregledati celotno naročilo in se strinjati z morebitnim marketinškim obveščanjem prek elektronskega naslova (v kolikor je ta opcija ponujena). Nakup potrdi kupec s klikom na »Kupi zdaj«. V kolikor kupec ni izpolnil vseh potrebnih in zahtevanih podatkov, ga bo spletna stran na to opozorila.
Predstavitev izdelkov ali storitev
Vsak izdelek ali storitev je v spletni trgovini predstavljen z osnovnimi in dodatnimi podatki, če je izdelke ali storitev specifične narave: Naziv izdelka, slika, krajši opis, daljši opis, dodatni atributi (časovno trajanje, barva, velikost…) in cena.
Če želeni izdelek ali storitev želite položiti v košarico preprosto pritisnete na gumb “Dodaj v košarico”.
Nakupovalna košarica
Nakupovalna košarica ima enako vlogo kot košarica v vaši najljubši trgovini, in sicer shranjuje izbrane izdelke, ter vam kaže njihovo število.
- Vsebino košarice lahko pregledate ob vsakem trenutku ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke ali storitve.
- Izbranim izdelkom ali storitvam lahko spremenite količino in s pritiskom na gumb “Posodobi nakupovalno košarico” se vam glede na spremenjeno količino preračuna celotna vrednost nakupa.
- Izdelke v košarici lahko iz nje izbrišete s pritiskom na gumb “briši”
Pogoji dostave in davki
Dostavo blaga naročenega ali kupljenega v elektronski trgovini, vključno z vso spremljajočo dokumentacijo, vam bo dostavila dostavna služba LOVELIO, spletna trgovina, Miha Horvat, s.p.
Kakšni so stroški dostave blaga?
- nakup s plačilno kartico: (dostava Pošta Slovenije ali dostavne službe): Stroški dostave: 3.90 EUR , strošek dostave, ki ga plača kupec, se zaračuna ob nakupu.
- nakup s plačilno kartico/ gotovino: (osebni prevzem): Pri osebnem prevzemu potrebujete osebni dokument, pri tem vam ne zaračunamo stroškov dostave.
- brezplačna dostava nad 59€
- ob plačilu po povzetju se kupcu zaračuna dodaten strošek v vrednosti 1.99€, kar je tudi vidno ob zadnjem koraku pred potrditvijo nakupa.
Davek na dodano vrednost (DDV) je vključen v zgoraj navedenih cenah.
2/2 Potrditev nakupa
Po potrditvi nakupa uporabnik prejme potrdilo o naročilu na svoj e-poštni predal, katerega je posredoval ob nakupu. Naročene izdelke ponudnik pošilja preko različnih dostavnih služb.
Cene, navedene na spletni strani www.aroniana.com so jasno definrane ali je potrebno plačilo poštnine ali gre za izdelke ki ne vključujejo poštnine. Poštnina se zaračuna na zaključku nakupa ob izbiri dostavne službe in načina plačila, seveda v kolikor ni v veljavi posebna akcija »Brezplačna poštnina«. V tem primeru poštnino krije ponudnik. Tovrstna akcija je razvidna tekom samega naročila. V kolikor vsi naročeni izdelki niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik. Uporabnik/kupec plača kupnino ob prevzemu pošiljke. V kolikor kupca ob obisku kurirja podjetja ni doma, prejme kupec vsa nadaljna navodila kurirske službe, kje in v kakšnem roku lahko prevzame paket.
2/3 Način plačila
V spletni trgovini www.aroniana.com ponudnik omogoča plačilo po povzetju (ob plačilu po povzetju se kupcu zaračuna dodaten strošek v vrednosti 1.99€, kar je tudi vidno ob zadnjem koraku pred potrditvijo nakupa), plačilo preko PayPal-a in kreditnih kartic (kupec je preusmerjen na varno spletno mesto, kjer dokonča nakup). Na elektronski naslov prejme kupec tako račun kot tudi obvestilo, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
2/4 Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno.
Vse znižane cene veljajo samo in izključno do razprodaje zalog.
2/5 Dobavni rok
Dobavni rok je izražen v številu delovnih dni – v delavnikih. Za izdelke, ki so na zalogi, je dobavni rok 1-3 delovne dni. Za vse ostale nakupe je predvideni rok dobave 5-7 delovnih dni. V idealnih pogojih in ob predpogoju, da dostavne službe delujejo normalno (nimajo povečanega obsega dela kot recimo okoli večjih praznikov), je smiselno pričakovati, da uporabnik/kupec naročene izdelke prejme v 3 delovnih dneh. V primeru izrednih razmer (npr. epidemija oz. pandemija, naravne katastrofe ali druge okoliščine, zaradi katerih je smiselno pričakovati povečan obseg dela dostavnih služb, se dobavni rok lahko izjemoma podaljša, na kar ponudnik nima vpliva). V kolikor je za naročen izdelek rok dobave daljši, ponudnik uporabniku/kupcu pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.
- Pravica od odstopa nakupa, garancija in vračilo blaga
3/1 Pravica od odstopa nakupa
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov podjetju sporoči (preko e-naslova: info@aroniana.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
3/2 Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
3/3 Stvarna napaka
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• Odpravi napako na blagu ali
• Vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• Blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• Vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka prenehajo veljati s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
3/4 Vračilo poškodovanih pošiljk
Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri podjetju prek katerega ste prejeli blago. Skupaj s podjetjem, ki vam je paket dostavilo, bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Priporočamo pa, da paket odprete v pričo kurirja, tako lahko vsako poškodbo kurir zabeleži v času prisotnosti ob oddaji paketa.
3/5 Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost pri vzpostavitvi učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določitvi osebe, s katero lahko, v primeru težav, kupec komunicira preko elektronske pošte info@aroniana.com. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@aroniana.com ali preko reklamacijskega postopka objavljenega na spletni strani. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se trudi, da se spori rešujejo izvensodno.
- Varnost in komunikacija
4/1 Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.
4/2 Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani: www.aroniana.com bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
4/3 Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
4/4 Komentarji in mnenja uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
- Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. - Lastninska pravica
Ponudnik si pridržuje lastninsko pravico na poslanih izdelkih, vse dotlej dokler le-ti niso v celoti plačani. Vse cene so v EUR.
Vse pravice pridržane.